Terug naar het helpcentrum

Ik heb geen of niet genoeg punten ontvangen... Wat doe ik?

Laatst bijgewerkt op 29 september 2025

De loyaliteitspunten die je bij het aankopen van cinematickets verzamelt, ontvang je 24u na de start van je gekozen voorstelling. De loyaliteitspunten die je bij een aankoop in de shop verzamelt, worden eveneens 24u na de transactie toegekend.

Als je bent vergeten in te loggen bij een aankoop van online tickets of als je je Pathé Star QR-code niet hebt gescand bij een aankoop aan de kassa, ticketautomaat of in de shop, is het niet mogelijk om achteraf loyaliteitspunten te ontvangen.

Neem contact met ons op als je één van de volgende situaties meemaakt:

  • Je hebt cinematickets gekocht terwijl je was ingelogd op je Pathé Star-account en je hebt na afloop van de voorstelling geen punten of niet het juiste aantal punten ontvangen.
  • Je hebt je Pathé Star-QR-code gescand bij de aankoop van snacks en drankjes in de shop en je hebt geen punten of niet het juiste aantal punten ontvangen

Klik op de knop “Contact” onderaan deze pagina om ons dit volledig ingevulde formulier te sturen: 

  • Onderwerp: “Pathé Star”,
  • Subonderwerp: “Problemen met punten”,
  • Betreft & Bericht: Geef de informatie over je voorstelling door (film, bioscoop, datum en tijd van de voorstelling, ordernummer, enz.), voeg het kassabonnetje van de snackbar toe of voeg een betalingsbewijs toe.

Pathé Star

Heb je het antwoord op je vraag gevonden?

Vergelijkbare artikelen