Ik heb de boeking verricht terwijl ik was ingelogd op mijn account:
Als je je tickets hebt aangekocht terwijl je was ingelogd op je Pathé-account, hoef je alleen maar opnieuw in te loggen en naar de rubriek ‘Tickets’ te gaan om je tickets te bekijken.
Ik heb de boeking verricht terwijl ik niet was ingelogd:
Als je je tickets zonder Pathé-account hebt aangekocht, kun je deze terug vinden in de bevestigingsmail die naar het e-mailadres is gestuurd dat je bij de aankoop hebt gebruikt.
De tickets zijn als bijlage bij de bevestigingsmail van de bestelling in pdf-formaat bijgevoegd. Vergeet niet de spamfolder te controleren.
Als je de bevestigingsmail niet hebt ontvangen of als je deze hebt verwijderd, vragen wij je op de knop ‘Contacteer ons’ onderaan deze pagina te klikken en ons het volgende ingevulde formulier te sturen:
- Onderwerp: ‘Online kopen’,
- Subonderwerp: ‘Ticket niet ontvangen’,
- Betreft & Bericht: Geef de gegevens van de door jou gekozen voorstelling (film, bioscoop, datum en tijd van de voorstelling, e-mailadres, enz.)
Heb je het antwoord op je vraag gevonden?