Controleer vooraf of de betaalmethode die je wilt gebruiken geldig is:
- Bij betaling met een bankkaart / creditcard controleer je best de vervaldatum.
- Als je een cinemavoucher of giftcard gebruikt, kun je hier de geldigheid ervan controleren.
- Als je een digitale 5-plaatsenkaart gebruikt, kun je de geldigheidsdatum en het resterende saldo in je Pathé-account controleren.
Je kunt hier de lijst met geaccepteerde betaalmethodes raadplegen.
Om ervoor te zorgen dat de cinemavoucher of 5-plaatsenkaart wordt herkend, moet je de code zonder spaties invoeren in het daarvoor bestemde veld tijdens de online aankoop.
Als je om welke reden ook tijdens de aankoopsprocedure bent onderbroken en je de bestelling niet hebt kunnen afronden, raden wij je aan de pagina te verversen en je aankoop opnieuw te starten.
Blijft er een foutmelding in je webbrowser verschijnen? Verwijder dan de cookies, werk je browser bij of probeer de aankoop te voltooien met een andere internetbrowser (bijv. Safari, Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome).
Merk je dat je kaart meerdere keren is gedebiteerd voor dezelfde aankoop? Volg dan de terugbetalingsprocedure.
Als je ondanks alles nog altijd geen online aankoop kan verrichten, klik dan op ‘Contact’ en vul het formulier in met de volgende informatie:
- De gebruikte betaalmethode(s)
- Het nummer van de cinemavoucher / de 5-plaatsenkaart (indien van toepassing)
- De weergegeven foutcode
- De datum en het tijdstip van de mislukte bestelling
- Informatie over de voorstelling: cinema, film, datum en tijd
- Indien mogelijk een screenshot van het probleem
- Een betalingsbewijs (indien van toepassing)
Heb je het antwoord op je vraag gevonden?
